دبیر بخش گرافیک دومین سوگواره بین‌المللی ملت امام حسین(ع) از داوری نهایی آثار این بخش و معرفی برگزیدگان خبر داد.

به گزارش روابط عمومی دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان، مهدی پایون، دبیر بخش گرافیک دومین سوگواره بین‌المللی ملت امام حسین(ع) در گفت‌وگو با روابط عمومی دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان اظهار کرد: این سوگواره با محوریت تولید محتوای عاشورایی در فضای مجازی و با هدف کشف و شناسایی ظرفیت‌های جدید در حوزه گرافیک، شبکه‌سازی هنرمندان و ایجاد زمینه تعامل و هم‌افزایی طراحان، انتشار آثار برتر در فضای مجازی و جریان‌سازی مذهبی، افزایش دانش و مهارت علاقه‌مندان به حوزه گرافیک در فضای مجازی، ایجاد انگیزه و فضای رقابت برای حضور حداکثری طراحان و گرافیست‌های مذهبی و تولید و پیشبرد ادبیات علمی تخصصی گرافیک در انضمام به رسانه‌های نوین، در ماه‌های محرم و صفر سال جاری برگزار شد.

وی افزود: پست و استوری، آیکون، گرافیک متحرک، استیکر و طراحی رابط کاربری، پنج قالبی بودند که برای بخش گرافیک دومین سوگواره بین‌المللی ملت امام حسین(ع) در نظر گرفته شده بود.

دبیر بخش گرافیک دومین سوگواره بین‌المللی ملت امام حسین(ع) بیان کرد: مسعود نجابتی، مدیرمسئول کانون هنر شیعی، مجتبی مجلسی، دبیر مجمع طراحان گرافیک انقلاب اسلامی و حامد مغروری، طراح پوستر و مدرس دانشگاه، اعضای هیئت داوران این سوگواره را تشکیل می‌دهند.

وی ادامه داد: آثار ارسالی به دبیرخانه سوگواره مورد بررسی قرار گرفت و در روز ۱۷ بهمن‌ماه جاری، داوری نهایی بخش گرافیک در دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان انجام و در هر قالب، یک اثر برگزیده و یک اثر شایسته تقدیر از سوی هیئت داوران انتخاب شد.

رئیس اداره فضای مجازی، هنر و رسانه دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان تأکید کرد: جزئیات مربوط به آیین اختتامیه سوگواره و اهدای جوایز به برگزیدگان در آینده اطلاع‌رسانی خواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *