دبیرخانه مرکزی دومین رویداد سوگواره بین المللی ملت امام حسین علیه السلام (دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم) اطلاعیه ای در خصوص اعلام نتایج در بخش‌های اصلی و برگزاری آئین اختتامیه دومین سوگواره ملت امام حسین (علیه السلام) صادر نمود.

طی این اطلاعیه ضمن تشکر از تمامی مشارکت کنندگان در بخش های شش گانه و بخش‌های جانبی از قبیل آموزش‌های مجازی، کارگاه‌ها، نشست‌های تخصصی، پویش‌های مجازی و مسابقات؛ اعلام می‌دارد با توجه به تشکیل موفق جلسات داوری، تمامی آثار مورد بررسی قرار گرفته و نتایج نهایی به دست آمده و آماده معرفی در آئین اختتامیه می‌باشد، اما متاسفانه با توجه به فراهم نشدن مقدمات و الزامات؛ برگزاری اختتامیه دومین سوگواره بین المللی ملت امام حسین(علیه السلام) به سال ۱۴۰۲ موکول شده است.

دومین سوگواره بین المللی ملت امام حسین (علیه السلام) به عنوان تنها فراخوان رقابتی بین المللی در کنشگری و تولید محتوای تخصصی فضای مجازی در شش بخش اصلی با مشارکت دفتر تبلیغات اسلامی(معاونت فضای مجازی، هنر و رسانه): در بخش های متون ادبی- گرافیک-کنشگری و رسانه های خبری، وزارت ارشاد(مرکز توسعه فرهنگ و هنر در فضای مجازی-اداره کل ارشاد سمنان) در بخش رسانه های تصویری، صدا و سیما( رادیو معارف صدای جمهوری اسلامی) در بخش صوت و رادیو در ایام محرم و صفر سال ۱۴۰۱ به پایان یافت.

این رویدادِ هم‌افزا که در واقع نهمین سوگواره مجازی اشراق و نهمین اشکواره ملی بوی سیب و چهاردهمین سوگواره مهر محرم است که با تجمیع ماموریت‌های خود به صورت یکپارچه تحت عنوان «ملت امام حسین علیه السلام» در دومین سال پیاپی اعلام فراخوان نموده است، امسال با دریافت مجموعا بیش از دوازده هزار مشارکت در بخش‌های اصلی و بیش از سه هزار مشارکت در برنامه‌های جنبی به مرحله داوری رسید و اکنون منتظر ایجاد هماهنگی و همکاری همه جانبه نهادهای همکار جهت برگزاری اختتامیه‌ای در شأن این رویداد بین المللی است.

16 پاسخ

    1. باسلام و خدا قوت
      مسابقات اینستاگرامی و پویش های اعلام شده پایان یافته و هدایای برگزیدگان تقدیم شده است.در بخش اخبار میتوانید خبر های هر پویش و مسابقه را ببینید.
      با تشکر

  1. واقعا چرا باید یک سوگواره بین المللی که مشارکت خوبی هم داشته مورد توجه نهادهای برگزار نباشه که اختتامیه آن به سال بعد موکول شود.سال گذشته هم اختتامیه را سال بعد برگزار کردید که دلسردی برای ما داشت.لطفا همت تان را بیشتر و مضاعف کنید.

    1. سلام و عرض خدا قوت
      سوگواره مورد توجه بوده الحمدلله. لوازم و الزامات برگزاری اختتامیه را در تدارکیم و ان شالله به نتیجه خواهد رسید.

    1. باسلام و عرض ادب
      جناب کیانی عزیز
      همونطور که در اطلاعیه آورده شده است؛ برگزاری اختتامیه شرایط و لوازمی دارد که انکان برگزاری در سال 1401 فراهم نبود.
      ان شاء الله پایان کار حرفه ای و شیرین خواهد بود به مدد امام زمان(عجل الله تعالی فرجه الشریف) و دعای شما.

  2. با سلام
    کاش در باره لوازم مورد نظر واضح‌تر صحبت می‌کردید. به نظر می‌رسد جشنواره اشراق برای دفتر تبلیغات مهم‌تر بود و لوازمش هم فراهم‌تر!
    در این چند سال، غیر از جشنواره‌هایی که صداوسیما برگزار کرده، کمتر جشنواره‌ای به یاد دارم که سر موعد برگزار شده باشه.
    چرا؟ خدا داند!

  3. والامر الاعجب آنکه اداره کل ارشاد سمنان، اختتامیه بخش خودش رو برگزار کرده. آیا کار آنها لوازم نداشت؟😏

  4. عرض سلام
    نظر به فراهم شدن امکانات آیا حدود زمان برگزرای اختتامیه مشخصه ؟ یک ماه، دو ماه دیگه یا نزدیک به ایام اربعین میشه ؟

  5. اختتامیه ی جشنواره بالاخره مشخص نشد؟لوازم و اسباب و ضروریات جشنواره آماده نشد؟جوایز بخشی که در سمنان بود که واقعا داغون بود امیدوارم در این بخش بهتر باشه که حداقل بشه به زخم زندگی زد و نتیجه ی اینهمه وقت گذاشتن و تلاش هامون باشه

  6. سلام، خدائیش اگه قراره جشنواره و یا هر رویدادی برگزار بشه و منابع مالی و زیرساخت درستی نداشته باشه بهتره اصلا این کار رو انجام ندیم……به خصوص موقعی که از یک شعار ارزشی و نام هاي مقدس مثل اسما مبارک ائمه ی اطهار(ع) استفاده می کنیم….قرارداد یک فوتبالیست داخل کشور از مرز پنجاه میلیارد هم گذشته و ما لنگ یک بودجه ی حداقلی نهایتا زیر دویست سیصد میلیون هستیم برای جشنواره ای که پنج شش ماه از موعود برگزاري اختتامیه اش گذشته..اصلا خوب نیست..اندکی تامل و تفکر داشته باشیم..

  7. سلام،،، داریم به اربعین نزدیک میشیم هنوز نمی خواد دومین جشنواره برگزار بشه،، نیازی نیست جایزه آن چنانی به منتخبین داده بشه،، این جشنواره ها رقابتی برای تولید محتوا مفید و با کیفیت در خصوص اربعین و محرم هست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *