حماسه عاشورا به عنوان رویدادی بی­ نظیر در عالم هستی از یکسو الهام بخش عقلانیتی متفاوت و بلندپایه در کنشگری بشری است و از سوی دیگر با پرواز دادن ذوق الهی انسان، صوری نو در خیال می ­سازد تا از گذر آن، هنری دیگرگون پدید آید، هوای پاک در رسانه بر ساخته شود و گفتمانی توحیدی در بامداد فضای مجازی که تجلی خیال ­پردازی چارچوب­ مند انسان­هاست سرزند.

دومین رویداد بین­ المللی ملت امام حسین(علیه السلام) با محوریت جامعه حسینی و با تمرکز بر «ملت سازیِ» حسینی ­بنیاد، به دنبال آن است که بتواند شهرسازی مجازی را به عنوان تجرب ه­ای نو پی گیرد تا در گوشه­ ای از این دنیای بی­کران خیال تجسم یافته، عطر و بوی حسین(علیه السلام) گسترده شود و این کلمه پاک هم­چون شجره­ای طیبه، به اذن پروردگار خود مدام ثمر یابد و میوه دهد.

در این مسیر پر نشیب و فراز، آن­چه اهمیتی بی ­بدیل دارد، همراهی همدلانی توانمند، دلسوز و متخصص است که بتواند این کنشگری خیال­ نهاد را با منطق و عقلانیتی دانش بنیاد تدبیر کند تا آمیزه ­ای شیرین، اثر گذار، قابل دفاع و تعالی بخش فراهم آید و روایت حماسه حسین(علیه السلام) جامه­ ای نو بپوشد و به دست ذهن و خیال مردم برسد.

بر این اساس؛ بخش کنشگری دومین سوگواره بین المللی ملت امام حسین علیه السلام به دبیری اداره کل فضای مجازی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم ؛ با دعوت از استاد فینی زاده ، یکی از داوران این بخش را معرفی نموده است.

محسن فینی زاده اولین فارغ تحصیل کارشناسی ارشد مدیریت رسانه از دانشگاه سوره و دانشجوی دکتر ارتباطات دانشگاه علوم تحقیقات است.
حضور در عرصه فعالیت و تحلیل رسانه سال های ابتدای ورود به دانشگاه(سال85) شروع به فعالیت در فضای مجازی و وبلاگ نویسی آقای فینی زاده است.
استاد فینی زاده در سال های ۹۰ و ۹۱ به مستند سازی روی اورد و از سال ۹۴ با مجموعه سرمد به صورت جدی وارد حوزه تحلیل رسانه شده است. همچنین حضور در مجموعه لایف وب، فعالیت اولیه به حوزه بیگ دیتا ایشان است.

در سال ۹۷  اولین مدیر بخش تحلیل داده شرکت دانش بنیان دیتاک، چالش های تربیت نیرو و فعالیت در حوزه های جدید مانند کاربرد بیگ دیتا برای بیزینس ها و سازمان ها را تجربه کرده است.
محسن فینی زاده در خصوص فعالیت های دیگر خود می گوید:

«پس از شرکت دیتاک چند ماهی به صورت تخصصی در یک مرکز تحقیقاتی در بستر فیس بوک و توییتر در زبان های خارجی فعالیت کردم و از ماه های انتهایی سال ۹۸ با همکاری مجدد در مجموعه دیتاک سعی کردم حوزه پرسنال برندیگ سیاسی بیگ دیتا را رشد دهم .این راه اندازی یک مجموعه دانش پایه که فقط در حوزه تحلیل بیگ دیتا فعالیت کند هرچند از قبل در ذهنم همیشه بود اما به پیشنهاد برادر و دوستان خوبم این مهم را در سال ۱۳۹۹ با عنوان مرکز پژوهشی بتا به انجام رساندیم. هدف ما از راه اندازی بتا تمرکز بر نوآوری، تحقیقات، توسعهِ علمی و تجربی در حوزه تحلیل بیگ دیتا فضای مجازی و داده های آفلاین است.

به لطف خدا در همین مدت که از راه اندازی بتا می گذر توانسته ایم سهم خوبی از بازار قدیم و بازارهای جدیدی که خودمان ایجاد کرده ایم داشته باشیم.
امید دارم در آینده از علم داده به گونه ای صحبت کنیم و آ ن قدر در زندگی ما تاثیر داشته باشد که مانند علم پزشکی و یا فیزیک آن را جز علوم اصلی ببینیم و روزی باشد که دانشکده کلان داده در دانشگاه های ما دانشجوی قوی و مستعد پرورش دهد و صنعت و کسب و کارهای ما بتوانند از گنجینه تحلیل کلان داده در بهبود خود استفاده کامل ببرند.»

دبیرخانه مرکزی دومین سوگواره بین المللی ملت امام حسین علیه السلام برای استاد فینی زاده و همه ی خدمت گزاران مخلص حضرت اباعبدالله الحسین آرزوی موفقیت و سربلندی دارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *