دبیر اجرائی دومین سوگواره بین المللی ملت امام حسین علیه السلام از برگزاری اختتامیه این سوگواره در روز سه شنبه 21 شهریور 1402 با حضور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در قم خبر داد.
حجت الاسلام جواد رحیمی ضمن اعلام این خبر بیان داشت: دومین سوگواره بین المللی ملت امام حسین علیه السلام با دبیری معاونت فضای مجازی، هنر و رسانه دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم و با مشارکت مرکز فرهنگ و هنر در فضای مجازی وزارت فرهنگ و ارشاد و رادیو معارف صدای جمهوری اسلامی ایران و اداره کل ارشاد سمنان در شش بخش برگزار شد که در نهایت با اعلان 22 نفر برتر و 23 نفر شایسته تقدیر به کار خود پایان داد.

رحیمی افزود: رویداد اختتامیه از ساعت 19:30 روز سه شنبه 21 شهریور در ساختمان ستاد دفتر تبلیغات اسلامی ابتدای خیابان معلم، با سخنرانی دکتر اسماعیلی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و با حضور حجت الاسلام و المسلمین دکتر واعظی رئیس محترم دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم، مدیران ارشد صدا و سیما و دیگر مدعوین برگزار خواهد شد که در این مراسم از نفرات برتر هر بخش با اهداء جوایز نقدی، لوح و تندیس تقدیر خواهد شد.

لازم به ذکر است که مجموع آثار ارسالی به این دوره از سوگواره بیش از دوازده هزار اثر، جوایز اهدائی بالغ بر یک میلیارد و چهارصد و هشتاد میلیون ریال می باشد. بخش های اصلی این سوگواره به شرح ذیل می باشند:

– بخش متون ادبی به دبیری و خادمی شعبه خراسان دفتر تبلیغات
– بخش رسانه های تصویری به دبیری و خادمی اداره کل ارشاد سمنان
– بخش صوت و رادیو به دبیری و خادمی رادیو معارف صدای جمهوری اسلامی ایران
– بخش کنشگری عاشورایی به دبیری و خادمی معاونت فضای مجازی، هنر و رسانه دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم
– بخش گرافیک به دبیری و خادمی شعبه اصفهان دفتر تبلیغات اسلامی
– بخش رسانه های خبری به دبیری و خادمی معاونت فضای مجازی، هنر و رسانه دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم

گزارش کامل این سوگواره در آدرس اینترنتی https://soogvareh.com/gozaresh2/ قابل مشاهده می باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *