بسم الله الرحمن الرحیم

مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی)                      
هیچ‌وقت نباید امت اسلامی و جامعه‌ی اسلامی ماجرای عاشورا را به‌عنوان یک درس، به‌عنوان یک عبرت، به‌عنوان یک پرچم هدایت ازنظر دور بدارد. (1/9/1391)

 

علاقه‌مندان به شرکت در هفتمین سوگواره مجازی اشراق می‌توانند در یک یا چند بخش از بخش‌های شش‌گانه (گرافیک، عکس، کلیپ، متون ادبی، ایده‌های نو، کنشگران عاشورای) سوگواره آثار و فعالیت خود را ثبت نمایند.

موضوع تولید اثر در هفتمین سوگواری مجازی اشراق هرگونه عرض ارادت به ساحت سیدالشهدا؟س؟ است که در این راستا موضوعات زیر نیز پیشنهاد می‌گردد:

 

آیین‌نامه بخش کنشگران هفتمین سوگواره مجازی اشراق

سوگواره اشراق در بخش کنشگران مجازی از تمامی فعالیت های کاربران فضای مجازی در بازه زمانی محرم و صفر، با دو محور پاسخ به شبهات دینی و روایتگری عقل های عاشق (بازنمایی سبک زندگی امام حسینی‌ها علیه السلام استقبال کرده و آنها را مورد ارزیابی قرار خواهد داد

در انتهای سوگواره، با توجه به معیار های اعلامی از سوی دبیران جشنواره، کنش های برتر مورد ارزیابی قرار خواهند گرفت و علاوه بر تقدیر از کنشگران برگزیده، سوژه و کنش موردنظر از طریق رسانه ها بصورت ساخت مستند، مصاحبه، ساخت برنامه با حضور روایتگران برتر، پاسخگوهای برتر، گزارش خبری و… حمایت و پروموت خواهد شد.

شاخصه های موضوعی:

از آنجایی که کنشهای مهارتی بصورت پیوستی از سایر بخشهای سوگواره به بخش کنشگری خواهد بود، لذا به جهت مشارکت عمومی همه کاربران؛ مشارکت در این بخش با دو محور :

  1. پاسخ به شبهات و طرح مباحث دینی (اندیشه دینی- حوزه نظر)
  2. روایت گری عقل های عاشق ( سبک زندگی- حوزه عمل)

انجام خواهد گرفت.

لذا کاربرانی که در پاسخگویی به شبهات و طرح مباحث دینی و یا در روایت گری از فضای محرم و عزاداری ها، خاصه با رویکرد مساله کرونا اقدام به فعالیت داشته باشند؛ مورد ارزیابی و حمایت رسانه ای قرار خواهند گرفت.

شاخصه های کنشگری:

شاخصه های عام کنشگری

شاخصه های خاص موضوع کنشگری

معرفی هیئت داوران:

داور عالی نخست: حجت الاسلام علی سرلک

داور عالی دوم: فضه سادات حسینی

داور کارشناس اول: مصطفی اسماعیلی

دبیر اجرایی بخش کنشگری :  خانم فاطمه داداشی

شما می توانید در تمامی مراحل این سوگواره سوالات و مطالبات خود را از طریق ایشان پی گیری نمایید.

 

جوایز:

پنج برگزیده کنش‌های برتر: لوح تقدیر، قاب سوگواره، 25.000.000 ریال جایزه نقدی

 

با توجه به معیار های اعلامی از سوی دبیران جشنواره، کنش های برتر مورد ارزیابی قرار خواهند گرفت و علاوه بر تقدیر از کنشگران برگزیده، سوژه و کنش موردنظر از طریق رسانه ها بصورت ساخت مستند، مصاحبه، ساخت برنامه با حضور روایتگران برتر، پاسخگوهای برتر، گزارش خبری و… حمایت و پروموت خواهد شد.

نحوه ثبت‌نام  و ارسال آثار

علاقه‌مندان برای شرکت در بخش گرافیک هفتمین سوگواره مجازی بلاغ تا 28 صفر 1442-25 مهرماه 1399 از طریق سایت سوگواره به نشانی http://soogvareh.com/ با انتخاب گزینه ارسال آثار پس از  ثبت‌نام، اثر خود را ارسال نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *